pro období 2024 – 2026
V naší firmě se zavazujeme k nejvyšším standardům kvality. Naše politika kvality je založena na principu neustálého zlepšování, inovace a důrazu na spokojenost našich zákazníků to vše v souladu s kontextem a strategickými záměry. Z tohoto důvodu v roce 2003 naše společnost zavedla pro oblast svého podnikání Systém managementu kvality dle ČSN EN ISO 9001. Tento dokument slouží jako vodítko pro všechny zaměstnance, jak dosáhnout a udržet tyto vysoké standardy.
Princip orientace na zákazníky a jiné zainteresované strany
- Naší nejvyšší prioritou je uspokojení potřeb a očekávání našich zákazníků. Snažíme se porozumět jejich požadavkům a dodávat produkty a služby, které překračují jejich očekávání.
- Vzájemná komunikace s dodavateli a odběrateli bude vedena vždy korektně k dosažení spokojenosti zákazníka.
- Společnost i její zaměstnanci dodržují veškerou legislativu České republiky, tedy řídí se zákony, vyhláškami a veškerými právními předpisy. Jednají dle společenských zvyklostí a etiky.
- Kvalitou výrobků chceme uspokojovat požadavky a očekávaní zákazníků z hlediska účelu použití a ve shodě s normami a specifikacemi.
- Každý zaměstnanec je zodpovědný za dodržování a podporu politiky kvality.
- Zaměřujeme se na neustálé zlepšování procesů, produkčních postupů a systémů kvality k dosahování nulové propustnosti vadných výrobků k jednotlivým zákazníkům.
- Využíváme moderní technologie a nejlepší postupy pro zajištění kvality našich výrobků a služeb.
- Poskytujeme odpovídající zdroje, školení a podporu zaměstnancům pro dosažení a udržení vysokých standardů kvality.
- Zákazníci jsou naší prioritou, a proto se snažíme porozumět jejich potřebám a očekáváním.
- Poskytujeme výrobky a služby, které jsou spolehlivé, bezpečné a plně odpovídají specifikacím a požadavkům zákazníků.
- Sledujeme spokojenost zákazníků a aktivně reagujeme na jejich zpětnou vazbu pro neustálé zlepšování.
- Monitorujeme a hodnotíme způsobilost našich odběratelů, tak aby se co nejvíce minimalizovali riziko nezaplacení našich pohledávek.
Princip vedení lidí a týmové práce, rozvoj a angažovanost lidí
- Chceme efektivně komunikovat strategické cíle a hodnoty organizace, aby bylo vytvořeno prostředí důvěry a angažovanosti.
- Zavazuje se cílevědomě budovat zázemí pro své pracovníky a současně zkvalitňovat jejich práci formou vzdělávání.
- O problémech se otevřeně diskutuje a řeší za pomoci managementu, a to analýzou příčin a přijímáním účinných opatření a to na výrobních, obchodních poradách a poradách vedení.
- Společnost prostřednictvím odměn motivuje své zaměstnance k větší angažovanosti. Od tohoto kroku si slibuje zvýšení kvality sortimentu a služeb na straně druhé i snížení nákladů.
- Zajištění transparentnosti v rozhodovacích procesech a spravedlivého zacházení se všemi zaměstnanci.
Princip měřitelnosti výsledků, neustálého zlepšování
- K zajištění Politiky kvality se vrcholové vedení zavazuje udržovat, rozvíjet a trvale zlepšovat systém managementu kvality v souladu s požadavky Normy ČSN EN ISO 9001.
- Neustále sledujeme výsledky a využíváme metody jako je analýza dat pro identifikaci oblastí, kde lze provést zlepšení.
- Podporujeme iniciativy a nápady zaměstnanců na zlepšení kvality a efektivity procesů a činností.
- Máme definované procesy a postupy pro výrobu, kontrolu kvality, dodávky a servis, které jsou neustále monitorovány a aktualizovány podle potřeb.
- Každý zaměstnanec je povinen dodržovat stanovené postupy a respektovat příslušné normy a regulace.
- Pravidelně provádíme interní auditace a revize systému managementu kvality, abychom zajistili jeho efektivitu a přizpůsobení se měnícím se podmínkám a požadavkům
Princip partnerství s dodavateli
- Naše politika kvality klade důraz na plnění požadavků stanovených zákazníky a závaznými předpisy a na neustálé zlepšování efektivnosti systému jakosti. Pro zvyšování kvality a výkonů při snižování nákladů, musíme neustále vyhledávat nové dodavatele kvalitních materiálů při snaze o snižování nákladů na suroviny, obaly a další materiál při zachování kvality výrobků.
- Monitorujeme a hodnotíme způsobilost našich dodavatelů.
Tato politika kvality je známa a pochopena všemi zaměstnanci společnosti UO TEX s.r.o. a je pravidelně přezkoumávána a aktualizována, aby byla v souladu s našimi cíli a hodnotami.
V Ústí nad Orlicí, dne 1. ledna 2024
Zpracoval: Ing. Matouš Mejdr